personal jesus.

Jag snattade mig en lista för dom som bryr sig!

Dagens frisyr: upsatt och nyluggen!
Dagens smink: concealer, fonda, mascara och dip.
Dagens klädsel: strumpisar, linne, bli thsirtsak och en kofta!
Dagens händelse: gjorde bloggar! whei
Dagens planer: berätta för mamma hur on jag har i halsen och sen sova.
Dagens vill ha: körkort
Dagens saknad: shit, kärlek närhet.
Dagens drog: mozarellasticks!
Dagens finaste: eken, som försökte hjälpa med matten!
Dagens måste: halstabletter
Dagens dricka: the, juice och typ vatten.
Dagens köp: mascaror, dip och linne! MOZARELLASTICKS
Dagens skönaste: min(a) säng(ar)......<3
Dagens mat: fizk, smörgåstårta och kexchoklad! (mozarellasticks)
Dagens kärlek: i dunno, typ datorn!
Dagens mående: börjar vid arg och slutar vid ledsen.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0