I said call me.

Min mamma kom hem från USA igår. Det är stört skönt att ha henne hemma igen. Och med sig i resväskorna hade hon flera påsar med kläder åt mig (och nej, jag tänker inte ta nå kort på dom och lägga ut där tar det stopp). Men jag fick också converse, sockar och underkläder. Cheers, det var massor med kul. Och sen var det ju ännu mer kul att hon köpt en massa saker på coca-cola museet. Äkta Olofsson må jag säga!

Idag har jag gått en mil, det var fruktansvärt. Okej, nä. Det var faktiskt riktigt skönt, förutom att Sanna gnällde precis hela vägen med 5 minuters uppehåll. Men jag tyckte det var skönt men ville hugga av mig fötterna efteråt.
Sen så har jag städat hos Carina, även suttit i massagestolen och fixat mina naglar. Läckert.

Sen är det ju snart dax att börja inhandla det sista inför resan! Massa jävla småplock som ska med, mascaror, krämer osvosv. Jobbigt.

Nu över till matteprovet jag redan gett upp :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0