Good vibrations!

Jag har faktiskt en ganska bra dag idag!
Sov mig igenom arl-lektionen för att orka hela dagen idag.
Hade sändning som gick utmärkt om jag får säga det själv, är nöjd med min teater och hoppas dom andra var det också. Fick veta mitt tidender betyg som blev ett MVG! Hallelujah. Sen så fick jag även mitt idrottsbetyg ett VG- som är mycket bra för att vara jag så jag är mycket nöjd!
Sen har jag och min mor gjort klar min svenska, så nu är det bara matteprovet på måndag kvar sen är jag klar med skolan för den här gången! Nog för att provet kommer bli en plåga. Men ändock.

Nu ska jag slutföra svenskan sen blir det hopp i säng och sen ska jag hör och häpna försöka vakna i tid så jag hinner duscha innan skolan (vilket jag aldrig kommer göra, slö som jag är). Och sen har jag 2 lektioner och sen blir det Sanna-firande! Så, nattiiiiii!!!!!

För idag fyller min sugarbaby 18! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0