Flawed.

Resväskan är full och det är bara några enstaka saker mer som ska ner i den. Men nästan allt är där det ska vara.
Men mitt huvud är absolut inte där det ska vara. Jag är inte alls inställd på att jag om nästan ett dygn lämna mitt rum, luleå och sverige i två månader. Men det känns ändå bra. Jag längtar! Och nu har jag till och med tagit bort nedräknaren där på sidan. För nu är det för nära. Åh, vad det här kommer bli bra!

Imorgon blir iallafall en hektisk dag, först blir det studenten där mlie och joss springer ut och ge dom deras nallar och champagne! Sen skulle det väl bli tårta och liknande hos lundstig och sedan hem och fixa det sista innan själva firandet. Förkalas och firande hos Sabina och sedan blir det Grace! Och jag är taggad!

Men nu blir det sänge och förhoppningsvis så kan jag sova!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0