Tragedies

Nu är det en sak jag funderat på ett tag.
- Tuggummin.
Ja, det där man vanligtvis brukar gå och tugga på. Men sen finns det ju vissa människor som inte vet vad man ska göra av detta. Som jag till exempel som absolut inte kan svälja dom. Men sen finns det ju andra som kommer på att dom här kan man kleta överallt. Och ett av dom sämsta ställena, måste ju vara buss säten? Om  man nu sitter på bussen och åker hur kommer man då på att kleta ett gummi på sätet bredvid?
Finns det inte nog få ställen att sitta på? För när man kliver in i bussen och ska sätta sig så vill man ju inte direkt slå sig ner på någon annans tuggade tuggummi och få det på hela jackan eller byxorna och sen gå omkring och vara kletig hela dagen. Kan man bara inte tugga på det tills man kliver av bussen eller kanske slänga det någon annanstans? Nä, det där förstår jag verkligen inte. Eller till exempel under borden på skolan? Damerna i min klass har så mycket problem med att köra dit fingrarna minst 1 gång om dagen och sen skrika. Och jag har själv gjort det någon gång och känt hur det klibbat. Kanske en meningslös tanke, men ändå ganska äckligt om jag får säga det själv.

Förövrig har vi idag varit och spelat in vårat tv program på teknikens hus. Signe bangade och jag fick spela in själv. Har väl aldrig stammat så mycket i mitt liv, men det blev väl okej. Men det var ändå ganska skönt att slippa teori lektion med Jan - Ivar. Och göra nått praktiskt på annat ställe. Och sen var det gott med korv och det var trevligt!
Sen for jag på NSD och skulle möta mamma och Lennart Håkansson frågade mig vad det var vi spelat in och jag svarade "ett tv program om yttrandefrihetsgrundlagen och dom etiska reglerna i media". Och han svarar, "jaha, det lät ganska ordentligt tråkigt". Ja, det är väl sant. Ingen tv program jag egentligen skulle vilja titta på..

Men annars så sitter jag här med träningsvärken som kom som en raket klockan 8? Har inte känt av den innan, men nu bara poff! Efter bodypump och en halv aerobic lektion så vart musklerna ganska färdiga. Och nu ska jag ta och natta, mystiskt att sova ensam i min egen säng, nu när jag sovit så mycket med Camilla. Men nu är ju thai hemma och mina övernattningar slut! Så dubbelsängen, nu kommer jag!



PLUS!
Att jag måste säga grattis till Anna som fyllde 18 i måndags och Rebecca Rash som fyller 18 idag!!

Kommentarer
Postat av: SB

Jaaa :D men du är ju borta så länge! men visst ska vi ha satans skoj när vi väl är inne! :D

2009-01-30 @ 17:35:31
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0