There is no time

Där när jag köpte mitt gymkort så hade jag ju fantastiska planer på att köra hundra! träna träna träna. Men blev sjuk på direkten. Och sen efter det har jag bara tränat några få gånger.
och det går inte att förklara hur mycket ångest det här jävla träningskortet ger mig. Jag har slösat förbannat mycket pengar på ingenting och gjort min mor upprörd. Jag har inte fått bättre kondis och det ser inte heller bättre ut.
Men samtidigt kan jag ju inte rå för att jag vart sjuk.. Fast immunsystemet ska ju bli bättre av att man tränar, så allt blir bara en ond cirkel. Men mitt kort går ut i slutet av mars. så jag får väl försöka ge hundra tills dess iallafall. Och försöka läka mitt samvete.

Men nu ska jag och Signe iväg till Börjes och fixa lite med teorin och hämta teoriböcker så nu börjar körkortet! Länge kvar, men dax att börja! Sen ska jag faktiskt träna! Psi, som vanligt dock. Men det är ju så underbart. Nu kör vi.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0