som alla andra

Idag var en vanlig måndag, en underbart vanlig tråkig måndag med hål och tråkigt väder. Mdkn går som det går med vårat tvprogram som verkar bli helt fantastiskt när vi nu väl fått någonting gjort! Great.
Förövrigt så fick vi glosor i engelska efter vi lyssnat på den 72 sidor långa texten och tjorvat oss igenom lyssningsövningar vilket jag hatar eftersom det går så sakta! Men iallafall sen gjorde jag klart mitt huvud i mum. Twilight huvud, svin snyggt.. Sen gjorde vi en massa ingenting i livskunskapen och bestämde ett litet arbete som ska vara klart om 100år!

Och nu ska jag övernatta hos familjen Lundstig på grund av resa till Thailand. Alltså jag är inte i Thai utan den större generationen av Lundstig Engman. Och nu är det bara Camilla, Nirv och en sovande Linus, han har man inte hört mycket av iaf. Men jag är bara här och lättar upp stämningen. Eller något. Nu ska vi fortsätta göra inget, som vi gjorde tidigare.

Juste, jag älskar om vi får lägenheten jag mejlat om. Bara så ni vet. Så Signe och Sabina, ni vet det nu! ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0