Ser du vad det här är?

Ända sen den dära mörka vinterkvällen i Josefines fåtöljer ute i Bensbyn där hon visade mig den där dvdn då vi höll på att dö av skratt. Samma film som jag sen visade för Camilla och Signe och dom skrattade minst lika mycket. Samma film som jag sen visade för min mamma. Shan "The Man" Atci.
Denna fantastiskt roliga människa ska ikväll uppträda i Luleå. Och där ska jag och min kära mamma sitta och skratta så att det krampar i magen! Och det ska bli så roligt!

Sen mina kära vänner så ska jag och Sandra fira kära Anna Berlin och Lina Ström som fyllt arton denna vecka. Och det ska bli hur kul som helst! Och jag vet att dom håller med mig.

Ha en härlig lördags kväll och tänk på mig som ska upp 10 imorgon!


Kommentarer
Postat av: linnea

då var vi två som skulle upp 10 ;) haha vi hade lagfest kvällen innan match!

2009-02-01 @ 13:21:12
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0