Rise & shine

Ja, idag börjar då den efterlängtade skolan igen och vi börjar på en torsdag alltså en heldag med ljud. Och sovmorgon till 10. Och eftersom jag tror att det tar så länge för mig att göra mig iordning så klev jag upp kl8. Men var färdig redan kvart över. Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 10 över 9 så jag får gå till bussen. Hoppas Anna är där.

Jag förstår inte varför jag är så jäkla trött helatiden. Och sjuk är jag också, huvudet bara spränger och halsen spricker och så låter jag som en kille i målbrottet. Men jag måste gå idag. Så får jag väl sova efter skola, för det är ju bara så underbart skönt!

Nu är det iaf bara 20 min kvar.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0