One last sunset

Jag fasar verkligen för våren, har ångest för hur allt detta ska gå. Det ska klaras en massa i skolan, med tusen olika arbeten och sju hundra olika tidsperioder! Men allting får tas med tre djupa andetag och sjuhudra suckar. Försöka planera och prioritera. Men det ska nog lösa sig. Måste bara lära mig att sova, för just nu sover jag ingenting. Vaknar 100 gånger på en natt och kan inte somna på kvällarna. Men vad man nu ska göra åt det är väl att sluta stressa, men då måste jag ju sluta leva också!

Förövrigt så hade vi boxning idag på idrotten och det var sjukt kul! Jag älskar det, alltså blir det psi på söndag och träningen ska nu tas igen riktigt ordentligt. Beach -09 here i come. Men några gånger i veckan måste jag iaf ta mig iväg och träna. Pass är ju roligare men styrke behövs ju också! Så man får mixa och matcha. Ska försöka smyga mig in på ett av Verans pass också, se om hon är lika skön på inpuls som på skolan. Men det tror jag! Så det ska man också ta och hinna. Heja.

Nu ska jag lägga mig och sen en kass film och iaf försöka sova och fundera över livet döden och kärleken!

Kommentarer
Postat av: freja

Vars tränar du? :)

2009-01-15 @ 20:22:37
URL: http://freesan.blogg.se/
Postat av: SB

Ja kanske, tack iaf :) höhö

2009-01-15 @ 23:26:11
URL: http://fruktbajs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0