get away

Jag är så grymt less på att vara sjuk. Jag är så trött på att alltid vara hemma för att jag mår dåligt. Nu vill jag bli helt frisk så jag kan göra klart skolan ordentligt. Så jag kan närvara fullt ut och hänga med och aldrig bli efter.
Inte för att jag kanske är speciellt efter i något ämne nu, förutom matten men det har ju som inte med sjukdom att göra utan lite andra saker. Och sen har det iofs vart lov också. Men iallafall, idag ska jag vara hemma (igen). För nu ska jag verkligen satsa på att verkligen bli frisk och orka med allt utan att hela tiden gå omkring och känna mig super hängig. 
Så nu blir det dåliga filmer och sova dåligt. Krya på mig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0