en lista över 2008.

-gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
ja, massor.

- höll du några av dina nyårslöften?
ja, båda två! jag levde MITT eget liv och såg inte lik sliten ut.

- dog någon som stod dig nära?
inte stod mig nära, men som jag kännt. ni förstår.

- vilka länder besökte du?
turkiet, spanien, finland..

- är det något du saknar år 2008 som du vill ha 2009?
lite mer roliga saker. längre resor ;)

- vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
9-22/8 och 23 februari. osv osv.

- vad var din största framgång 2008?
att jag lärde känna så pass mycket nytt folk.

- största misstaget?
min ensak

- har du varit sjuk eller skadat dig?
jag har haft halsfluss på halsfluss och massa annat

- bästa köpet?
turkietresan och en massa småsaker.

- vad spenderade du mest pengar på?
godis, mat, dricka och nöjen!

- gjorde någonting dig riktigt glad?
massor.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008?
just dance, do you like a truck och resten av turkietlåtarna!

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ledsnare till en början. men sen har det vart rätt lika.

- vad önskar du att du gjort mer?
uppskattat

- vad önskar du att du gjort mindre?
tjorvat och brytt mig i vad andra sagt.

- hur tillbringade du julen?
i spanien.

- blev du kär i år?
inte kär, nej.

- hur många förhållanden?
inget direkt. små saker.

- favoritprogram på tv?
jag har ingen aning

- bästa boken du läste i år?
egogirl och om jag kunde drömma.

- största musikaliska upptäckten?
oj, dom är många. men det finns en speciell.

- något du önskade dig och fick?
ja, mer vänner!

- något du önskade dig men inte fick?
ja, mindre bråk! haha

- vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jag solade och drack drinkar i turkiet!

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
ja, men det finns det väl alltid.

- hur skulle du beskriva din stil år 2008?
lite snyggare än innan!

- vad fick dig att må bra?
mina närmsta.

- vem saknade du?
rebecca och fanny. och en massa andra jag tappat på vägen.

- de bästa nya människorna du träffade?
brändöpojkarna, mer med maja och jonna. osvosv. det är så många!

- årets sötaste?
mina tjejor!

- årets hetaste?
pöhö, jag vet inte

- årets största kärlek?
jag vet inte, vänner.

- årets besvikelse?
min ensak det med.

- årets bästa?
sommaren och allt som den innebar!

- årets snällaste?
min mamma, min klippa!

Kommentarer
Postat av: Fanny

saknar dig med.. :(

2009-01-02 @ 16:32:35
URL: http://fannyyh.blogg.se/
Postat av: Louise

När vi var ute och åkte med Johan tror ja:P jag drack vin duvet ^^

2009-01-02 @ 17:45:46
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0