Do it!

Ibland förstår jag mig inte på vuxna människor,vi får inte hyra lägeheter för vi är bara 18. Och då betyder ju det att vi ska anordna rejv och supa sönder stället. Ja, verkligen våra planer.

Jag vill ha sommar nu, eller iallafall vår. För nu ser jag ut som ett spöke och har nästan inget hår kvar på huvudet. Jag har ont i halsen och är sugen på maxmat. Och hade det vart sommar hade man kunnat ta en promenad och få frisk luft.
Och jag vill att det ska försvinna massa snö så jag kan använda alla mina nya läckra skor. Mina röda pumps röda stövlar och svarta stövlar. Till och med dom gråa är för kalla. Man fryser ju sönder i allt. Det är då det är ganska skönt att sitta inne. Fast jag är hungrig och less på mackor.

NU vill jag åka.

Kommentarer
Postat av: Mallan

Ja eller jag vet bara inte hur man får tag på den, ska höra av mig till lulebo och kolla :)

2009-02-19 @ 15:48:28
URL: http://mawlino.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0