Save yourself

Jag blev hemma idag igen, igår hade jag feber på dagen och idag så har jag jätte ont i både halsen och huvudet. Det spränger bakom pannbenet. Mamma väckte mig där vid 8 och frågade om jag skulle upp. Men när jag försökte sätta mig upp så gick det bara inte. Så jag la mig ner och sov min djupaste sömn till klockan 1. Kanske inte så smart, men jag vaknade inte av att det ringde eller väckarklockan eller sms. Men jag drömde sjuka drömmar iallafall. Mer vill ni inte veta.

Och nu funderar jag på att ta med mig datorn till sängen och se en film, har några att välja mellan på datorn. Men vilken av dom man borde se är ju frågan! Eller om jag ser klart greveholm som jag började se igår. Det är en perfekt "jag är sjuk" film serie eller vad man nu säger.

Men medans jag bestämmer mig ska jag sitta och bota mig själv med lite James och Kings. Underbara.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0