Options

Alla pratar om kåbdalis, måttsund och riksgränsen.
Jag blir sugen som fan att åka, men vettusan om jag klarar av det. Är  jag ens nog duktig? Kanske borde åka och lära mig. Eller sälja brädan och skaffa billiga skidor. Nä. Men sugen på att åka. Det är jag. Men jag vill åka bräda, det är mycket snyggare. Jag är snygg på min blåa bräda. Grymt.
(utan den där fula hjälmen, men med min rosa mössa!)


Förresten så såg jag en ganska kul sak som jag och Sanna skrattade åt idag.  Ni vet han Per-Arne han som var med i frusna män söker kärlek?
Han hittade ju tydligen ingen kärlek, och är fortfarande frusen. Men nu ska mannen söka till den rätte för rosing? Hur desperat får man bli? Nästa program blir väl "Bachelor Per-Arne" där desperata kvinnor får tävla om den frusna mannen med hotellet. Patetiskt.

Nu börjar Jimmy Kimmel Live - sovadax!
Ibland önskar jag att jag hade kvar dig.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0