I want to take a ride.

Hallå! Idag var är en bra dag, jag mår bra och är glad och pigg. Skola gick som smort, inte svenska provet men allt annat. Och Wille och Edin var SUPER duktiga på sitt kondomprojekt som alla kallar det, det var verkligen skitkul!
Men sen gick jag och köpte presenter åt Ludvig och det blev drinkböcker, tre olika! Ganska kul faktiskt. Sen slog jag in dom. men när jag höll på att slå in den sista så fick jag för mig att jag redan slagit in en likadan bok, så jag var tvungen att rycka upp dom andra paketen och kolla, men så var ju inte fallet. Så fick börja om.. Typiskt mig.

Men nu ikväll ska jag vara med Sabina. Är  inte riktigt säker på vad vi ska göra och alltså inte alls säker på vad jag ska ta på mig för kläder. Det ska vara snyggt - men inte för snyggt så ganska vanligt - men inte för vanligt om vi ska någon annanstans. Sen lät Sabina rätt stressad, så jag ska börja stressa nu också. Men hoppas det blir bra iallafall!

Har dragit upp musiken nu eftersom mamma är borta, och det är alltid skönare med HÖG musik. Fast jag alltid får för mig att någon annan är i huset då. Mystiskt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0