I guess.

Ibland älskar jag att gå ljud. Jag tycker det är roligt att lära sig hur allting fungerar tills man får lära sig vissa saker.
Till exempel att alla låtar är gjorda av fusk. Att Fort Minor - Belive Me är gjord i garage band? Alltså ett program som är ungefär som windows movie maker, fast med en massa ljudfiler och man kan alltså komponera ihop en låt själv. Och samma sak med Usher - Love In This Club. Att jag egentligen i stort sätt kan sätta mig ner och göra dom själv. Bara dom sjöng. Alltså skulle jag säg att det krävdes noll energi från deras sida för att göra låtarna.
Okej, det var en lite avstickare. Bara nått jag stört mig på sedan vi såg programmet i torsdags.

Annars så är jag så jävla taggad till ikväll när vi ska iväg på nna och Linas 18års fest! Galet kul ska det bli. Mycket folk och mycket energi från min sida! Har bestämt kvällens outfit. Kan ju faktiskt tala om att det inte är någon färg i den. Men kanske. Om jag kanske har linnena jag hade förra helgen, fast med västen över. Men självklart kan jag inte bestämma mig! Nu ska jag försöka bestämma mig för vad det blir i två timmar till. Sen bär det av!
Ha en underbar kväll!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0