Hey hey

Här sitter jag och dricker cola och äter choklad perfekt sådär på en fredags förmiddag. Har nämligen legat i sängen sen jag vaknade där vid 11 och huvudvärken går ändå inte över. Men trots detta så ska jag bege mig iväg på nya äventyr. Eller jag nya och nya, ska handla tacos sen fara till rosvik.

Men först nu ska jag sitta och njuta av min nya queens garden mix, underbar musik! Med allt från Nik & Jay till Costi Ionita.
och min mamma har ju sabbade just min nya design genom att visa den på sin dator. Hon hade vita rutor runt texten och all reklam och allting. Ser ni också dom vita rutorna som inte är genomskinliga? SÄG TILL!

Men nu ska jag ta bussen in till stan och sedan blir det Rosvik med Elin, Signe och Camilla.

Kommentarer
Postat av: jag

ja det är vita rutor runt text och reklamen med.. :S

2009-02-20 @ 16:19:56

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0