Godnatt!

Jag ska sova nu, men tänkte ni ville läsa en lista? :D

Ditt namn? Rebecca
Födelseår? 1991
Hur lång är du? 168 typ.. ingen aning

Spelar du något instrument? vill jag väll inte säga..
Vart befinner du dig just nu? hema!
Biter du på naglarna? uepp
Har du några husdjur? 4 st.
Vad heter din farmor och farfar? mary heter farmor iaf.
Vem vet mest om dig? mamma!
Ditt mål i livet? bli nöjd

Pepsi eller Coca cola? Cola
Sjunger du? yepp.
Vad har du för skostorlek? 37-38
Kommer du överens med dina föräldrar? ja!
Din hårfärg och frisyr? långt blondt..
Skorna du hade på dig idag? mina svarta uggs
Grönan eller Liseberg? liseberg
Vad sover du i? någon av pappas tröjor eller mammas..
Kläder du hade på dig idag? jeans, linne och kofta sen mjukisar!
Favoritfärg på kläder? svart. svart. eller grått....

Har du rosa kamouflage-kläder? HAHA nej!
Tatueringar du har? ingen!
Piercingar du har? öronen..

Har du glasögon? inte det, men tror jag behöver..
Hur ser din plånbok ut? stor svart och tom!
Randigt, rutigt eller blommigt? det beror väl på vad..
Favoritårstid? Sommar
Favoritmat och dryck? tjock som jag är säger jag orginalmål!
Favoritdjur? jag vet inte.
Favoritparfym? escada i guess

Vad köpte du senast? pommes :(
Hur mycket pengar har du? 300!
Hur svarar du i telefonen hemma? hejdetrenevva
Hur svarar du i mobilen? yeo, yao hallå osv.
Vem ringde du senast? Sabina!
Sov du ensam inatt? yepp
Vem sov du senast hos? rosvik!
Vad gjorde du kl 08 imorse? vinglade
Vad gjorde du för 15 min sedan? slog min hand i bordet
Det sista du sa högt? lovegame

Det senaste någon sa till dig? sovgott!
Vad har du druckit idag? cola och juice
Vad var det senaste du åt? b&j
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun typ
Vad är det för väder hos dig nu? kallt som FAN
Godaste glassmaken? vene..
Sover du tungt? ja!
Drömmer du mardrömmar? för ofta nuförtiden
Vad ser du om du tittar till höger? en vägg..
Hur många kuddar sover du med? 8!

Morgon eller nattmänniska? Natt
Har du dåligt morgonhumör? ganska.
Stjärntecken? lejon!
Stökigt el välstädat? beror på..
Vad väntar dig om 10 år? nått stadigt!

Snus eller cigaretter? ciggaretter
Längtar du till din nästa födelsedag? ja!!!!!!!!
Tycker du att du har fin dialekt? nej.
Har du spytt i någons knä? inte det!

Syskon och deras ålder? ovärt.
Klädaffär?  om man nu det visste..
Senaste skola? örnen<3<3<3
Klass? mp2a
Har du använt någon hårprodukt idag? hårspray
Vad har du för planer till helgen? fredag rosvik osv!
Brukar du bada i sjöar om somrarna? jod.
En film? ps i love you!
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Hund

Sängstorlek? 180 cm
Vad såg du senast på tv? sex and the city!
Tycker du om din pappa? ja!:)
Vem i din släkt pratade du senast med? mammsen!

Kommentarer
Postat av: jojjan

jävlar vilken säng :o

2009-02-22 @ 02:37:11
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0