Could it be forever?

Jag for och handlade med mamma. Blev kläder från HM för 888kr, och en halsduk från lindex för 29, fantastiskt.
Blev dock mest sommarkläder men det kanske är för att jag längtar ihjäl mig efter sommar och Alanya.

Sitter och ser på efterlyst nu och hör om dom 3 tjugoåriga killarna som rånat en 8årig kille på hans telefon och till och med slagit honom. Och funderar på hur jävla SJUK i huvudet man får vara egentligen? Hur desperat är man efter en telefon om man ger sig på en så pass mycket yngre person? Jag blir så arg på allt efterlyst så jag borde inte se det egentligen. Det är sinnessjukt. Och Leif GW ser lite hög ut idag. Mystisk man också.

Men nu är jag så trött så jag vill sova. Så jag tänkte ta tillfället i akt och stänga av datorn nu! Eller se en film från datorn. Men iallafall lämna msn och allt och gräva ner mig i sängen och bli varm. För imorgon har jag MYCKET att göra. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: linda

vilken fräsig design!

2009-02-26 @ 09:57:54
URL: http://lindaveronica.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0