Av det här?

Idag är det söndag och det innebär att imorgon är det måndag och den här helgen har gått för fort igen.
Men i fredas så for jag, Elin, Signe och Camilla ut till Rosvik. Lagade tacos och spelade massa world tour. Vi var ett underbart band och spelade väl igenom nästan varje låt. Sen så pratade vi och skrattade åt mig i sidenkalsonger och ett mystiskt linne. Men det var mysigt.
Sen i lördags så hängde jag och Camilla kvar i Rosan ganska länge och sedan begav jag mig in på stan med Sabina och Josse och sedan åkte jag, Josse och Camilla hit och åt go'middag. Sen for Josse och jag och Camilla tog oss en Strawberry Daquiri och längtade efter sommaren och utlandet. Sen kom Isbergs och Holm hit och vi begav oss till James & Jockes 19års fest! Det var trevligt och en massa massa folk man kände, och vi dansade som galningar. Sen gick jag och Camilla och träffade Rasmus ett tag och sen begav vi oss hem och såg Masjävlar.

Och idag är bara en sådandär degig söndag, skulle egentligen ha farit till björx men det blev inte så. Blir i veckan istället har jag bestämt! Blir bra. Signe hade utmanat mig i något med någon bild men eftersom jag inte kan lägga upp den bilden så kan jag inte göra utmaningen. Nu ska jag se tv. Hejdå.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0