Want to try.

Jag vet att jag aldrig bloggar längre, och har ingen ork just nu. Men ska ta och slänga in lite bilder från min helg i Pajala som förövtigt var kalas, hade det jätte mysigt och jävligt kul i lördags. Men idag tänker jag göra en lista. Bara för att det ska bli nått (så jag inte behöver få hot-sms av cilla..) So, this is for you babe :)


SENASTE:
1. Dryck: Cola!
2. Telefonsamtalet: Mlie
3. SMS: Pelle
4. Gången du grät: i dont remember

I ÅR HAR DU:
5 Lärt känna en ny vän: Ja, massor av underbara människor. Speciellt alla Alanya-tjejer, puss på er!
6. Fått ditt hjärta krossat: njaee..
7. Skrattat så att du har börjat gråta: ja!
8. Träffat någon som förändrat ditt liv: ja, kan man väl säga.
9. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, verkligen. Times change.
10. Fått reda på att någon har pratat om dig: mh, fuck you :)
11. Kysst en kompis: Ja!

BLANDAT: 21. 
12. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat IRL:
typ alla.
13. Har du några husdjur: ja.
14. Vill du ändra ditt namn: JA, jag vill ha ETT förnamn, MAMMA....
15. Vilken tid vaknade du idag: kvart i nio!
16. Vad gjorde du igår runt midnatt: pratade fängelser med sanna intressant nog..
17. Någonting som du längtar till: Studenten.
18. Senaste gången du träffade din pappa: slutet på augusti.
19. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jadå
20. Vad gör dig irriterad just nu: jag tror camilla och sanna vet ;) HEHEH

OM DIG:
21. Vad är ditt namn:
Rebecca
22. Singel/upptagen: singel
23. Stjärntecken: Lejon
24. Kille eller tjej: kille, tror jag?
25. Grundskola: örnässkolan
26. Gymnasie:
Örnen - Media </3
27. Högskola: HAHA, jaha? trodde dom skoja
28. Hårfärg: Svart.. ehehe
29. Långt eller kort: väldigt kort? btyp..
30. Ögonfärg: blåa
31. Piercings: öron och navel
32. Tattoos: yes, på ankeln
33. Höger eller vänster: höger

JUST NU:
34. Äter du: på tungan
35. Dricker du: cola
36. Är du på väg att: gå och sova
37. Lyssnar du på: La coka nostraaaaaaa
38. Väntar du på: att jag ska sova..

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET: 
39. Läppar eller ögon:
ögon
40. Kramar eller pussar: båda tillsammans
41. Kortare eller längre: LÅNG!
42. Romantisk eller spontan: bådeoch
43. Snygg mage eller snygga armar: mage
44. Tatueringar eller piercingar: massor av tatueringar
45. Känslig eller inte: känslig när man ska vara det?

HAR DU NÅGONSIN: 
46. Gjort något sjukt spontant:
ja, blir bäst så.
47. Tappat glasögon eller linser: för det har jag inte
48. Haft sex på första dejten: jag brukar inte dejta :)
49. Krossat någons hjärta: njeaee..
50. Har du blivit arresterad: nej! :D
51. Dissat någon: ahah aldriiiiiiiig....


Kommentarer
Postat av: Cilla

ok, börjar med dina skolarbeten, gör dom gratis med nöja.. ehmmm nästan hhahaha :D Exakt, hur fan stavas skiten, kalla den Abstinens :D funkar bättre. Och lilla stumpan bloggar nästan bara för min skull, sicken jävla kalaspingla du är <3 :D

2009-12-08 @ 02:10:28
URL: http://cillz.blogg.se/
Postat av: ellen

puss på dig också!!

2009-12-08 @ 09:49:56

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0