Titan

Julafton var mysig och jag vart nöjd med mina klappar så allting vart fint! Sen dagen efter vaknade jag i Prästholm där vi åt en dunderlunch och tittade på bröderna lejonhjärta. Sen begav jag mig hem till soffan.
Sen gick jag till Mlie där det lagades mat och vi tog några vodka redbull och sen blev det cleo där vi hade galet kul hela natten. Allt blir bra när Emelojskan är med :)

Sen igår så mådde jag som jag förtjänade så jag låg i soffan hela dagen tills jag somnade i den. Fantastiskt.
Ikväll ska jag iväg till Rosvik för att sova in den stora dagen som är imorgon, Camilla fyller nämligen 18 imorn! :D
Så vi ska iväg och mysa och äta tårta.  :)

Mysigt va?

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0