Paus!

Jag snodde en lista av Linda och tänkte ta en paus! Fast det är oinressant, så det är inte viktigt att läsa direkt.. Så jag la till en bild alla kan skratta åt först istället;

 

Sådärja nu börjar det tråkiga!

Namn: Rebecca Olofsson
Smeknamn: Oj, camilla har väl en miljon smekisar?
Längd: Längre än Sanna kortare än Camilla!
Höger- eller vänsterhänt: Höger, precis som alla andra.
Stjärntecken: Lejon

Rädsla: Att bli ensam och ha ett tråkigt liv i framtiden.
Målsättning: Att lyckas, att komma någonstans vars jag trivs och kan kliva upp på morgonen och vara stolt!
Styrka: Jag vet vad jag vill.
Svaghet: Tjurig och kräsen.

Din första tanke när du vaknade idag: "helvete också, nu kommer mamma och säger till"
När somnar du: För sent ALLTID.
När du inte kan sova: Så tittar jag i taket eller stör min mamma!:)
Svär du: Alldeles för ofta.
Duschar du varje dag: Nej.
Är du förälskad: Jag vet inte.
Tror du att du någonsin varit kär: Ja för 2 år sen! whe :)
Gillar du skolan: Nej, inte just nu. Finns inte mycket positivt där.
Vill du gifta dig: Hade väl vart kul om det stämde typ.
Tror du på dig själv: Alldeles för sällan
Tycker du att du är hälsosam: Absolut inte. Jag är typ kris.
En sak jag ångrar: Att jag inte tog tag i livet tidigare än NU.
Gillar du åska: Nej.
Spelar du något instrument: Eh..

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?: Ja
Gått på dejt: Nej.
Kysst någon: Ja
Shoppat: Jo, en väska.. whie
Ätit en hel ask müsli: för de gör ju en normal människa!
Ätit sushi:
Nej
Stått på scen: Naeeopp
Bakat: Jopepp
Nakenbadat: Ja, när jag duschar? :)
Färgat håret: Never done.
Stulit något: Näpp.

Har du någonsin...
Däckat eller varit jättefull: Vart jättefull -ja.
Blivit upptäckt under "akten": Icket
Blivit nerslagen: Nej

Hur ska din drömkille/tjej vara?
Alldeles underbar?
Antal människor du skulle ge ditt liv för: I dunno.
Antal CD-skivor du äger: 890st, fast alla är i friggan fint nedpackade.
Hur många gånger har du varit med i tidningen: För många ..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0