Merry Christmas!

Hej alla glada och god jul såhär mitt i natten.
Jag är nu hos min moster i prästholm vilket är cirka en mil från råne som är 4 mil från lule. Så jag är praktiskt taget mitt ute i ingenstans men det är så skönt. Sen jag kom hit så har vi hunnit stryka en massa gardiner, koka skinka och tunga (för min familj tycker det ät gott?), tagit in en julgran och pyntat den, pyntat överallt annars och sen har jag promenerat med Idun.

Känns dock inte som det är julafton imorgon. Jag har ingen julkänsla alls utan längtar mest efter att få se vad jag kommer få, vet dock två saker. En sak av min far när jag kommer till göteborg i januari och ett par bättre hörlurar av min kusin. Fab. Sen vet jag inget mer förutom att det kommer vara minst en sådan här;
"men va fin mormor, den var verkligen JÄTTE fin!"
För det är det alltid. Sen får vi också se om min kusin kommer, annars är jag den enda under 50år. ÄLSKAR att vara yngst på mammas sida.

Men nu måste jag sova så jag orkar med hela dagen imorgon, jag hade ju tänkt ta en långpromenad i skogen med mitt busfrö också.

God jul allihopa, hoppas ni får en fantastisk dag! :)

Våran julgran -07 men den ser ungefär likadan ut iår också så, förutom att nu är den inte en enda julklapp under granen.. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0