Look at me.

Idag kom äntligen våran soffa. Jag och mamma var helt stensäkra på att den skulle vara monterad men inte det. Så det var bara att skruva ihop den och den är inte direkt så liten. Och med en beskrivning på arabiska så blev det inte speciellt mycket bättre heller..
Men nu är den iallafall ihopskruvad och jätte snygg och skön! Jag var tvungen att provsova i den en timma efter jag skruvat ihop den. Great vare! Så nu har vi SNART ett färdigt vardagsrum.

Sen har jag och mamma kokat knäck och annat godis, jag har fixat mormor och kalles julklappar. Sen sk jag fixa det sista med mammas också sen är jag färdig. Slå in allt sen äre klarrrrrt.
Nu ska jag och mamma se grease sen sova för imorgon åker jag till Prästholm och återkommer på fredag. Ska bli sååååå skönt och mysigt. Min moster har en tendens att julpynta en hel del mer än vad vi gör (vi har en ljustake och 4 stjärnor i hela huset huset och inget mer). Det är så himmla mysigt!

JUST DET,
såg mina första partille johnnys idag.. Fenomenet är nu har nu helt och hållet landat i Luleå. Hjälp.

Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Cilla

fyyyfaaan :| Dom finns nog i hela sverige nu :O

2009-12-23 @ 15:50:42
URL: http://cillz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0