Låt oss hoppas.

Jag kan inte uppdatera, för jag vet inte vad jag ska skriva om. Jag gör absolut ingenting intressant. Förut så hände det alltid en massa roliga saker. Men n går jag i skola, sen pluggar jag och sen sover jag. Sjuk kul.

Men ikväll har jag iallafall skruvat ner alla lampor i vardagsrummet och nu börjar taket likna nått, det är mer än halvvitt. Kanske 4 varv kvar på 40 kvadratmeter tak? Underbart. Sen så kom Camilla och vi gick till Mlie och såg idolfinalen och busade med Plutten, så nu har jag rivmärken över armarna och benen. Kalasfint! Sen satt jag och Mlie och kikade på tatueringar tills jag somnade med huvudet i pluttens knä, då gick jag hem.
Imorgon så är det kalas, ska på Markus och Lindas födelsedagsgrejs i fiskekyrkan eller brass eller vafan man nu ska kalla det. Men det ska bli skojsigt iallafall.

Nu ska jag sova så jag orkar måla imorgon. Om två veckor kommer soffan och då ska vardagsrummet vara målat, gipsat, tapetserat och städat. He plir pra på två kvinnor. Men familjen Olofsson är starka! Heja.

Kommentarer
Postat av: Cilla

hahahaha flytta till gbg så börjar vi kampsport tillsammans :D

2009-12-12 @ 20:30:35
URL: http://cillz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0