Day light.

Det finns inget mer deprimerande än vinter i norrbotten. Det är kolsvart från att man slår upp ögonen tills man kommer till skolan då är det ljust kanske en timma och sen blir det kolsvart igen. Man går omkring som ett jävla spöke och borde ha ficklampor i fickorna. Det är blött isigt och jävligt. Fyfan säger jag bara, vad den här vintern kommer bli jobbig.
Det kan ju också i och för sig ha och göra med att det är sista terminen i skolan -ever. Och att jag vet vad som väntar när skolan faktiskt tar slut. Att jag ska få fara härifrån och förhoppningsvis inte spendera en vinter här på några år. Först och främst Alanya i några månader, hur länge och vad som händer sen vet man ju aldrig. Men det sla bli så kul att få åka iväg igen och nu när man känner ännu mer folk ska det bli ännu roligare.

Men just nu har jag ingen lust. Inget är kul och jag vill bara härifrån. Fuck this shit.

Kommentarer
Postat av: mica

i know your feeling!! hùr går det med dina nyårs planer btw? :)

2009-12-10 @ 22:40:19
URL: http://baramicaela.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0