Lions sleep tonight.

Jag känner mig som en riktigt skojare, vad jag skojar med mig själv och min hjärna och mitt hjärta hela tiden. Jag är så flamsig. Men jag står på mina egna ben och skrattar åt mina egna skämt, och det är det som räknas tycker jag. Nä, men det går bra tycker jag!

Idag har jag inte gjort så mycket annat än vaknat i rosvik, degat i rosvik och åkt hem från rosvik. Sen övingskörde jag och min mor, och det vill jag väl inte säga att det gick varken bra eller dåligt. Men sen begav jag mig till Magnus och såg Twilight och halva Australia på hans fantastiska projektorsak.. Man var ju som på bio när man såg Twilight, helt underbart!
Och nu är jag trött som en gnu (igen) och borde verkligen sova. Imorgon ska jag på stan med bosse och sen ska jag ha körlektion, får se om det kanske bär av till en natt i prästholm? Pluggande och ta det lugntande.
Men man ser ju vart vindarna blåser imorgon. Nu lockar jättesängen och alla mystäcken.

Sen puss på er alla ca. 29 personer som läser min blogg varje dag! Ja, jag tycker det är mycket ..

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0