Some things will never change.

Jag somnade ett tag där när jag kom hem, drömde att jag slitit bort alla mina ögonfransar på ena ögat och att alla skrattade åt mig. Jag blev faktiskt lite ledsen.
Sen är jag också ledsen för min jävla telefon gått sönder, så nu har jag mattias gamla telefon som han typ hoppat sönder och bitit på, det är det mest roliga att det är fullt med bitmärken över hela telefonen. Lillen är ju tokig ibland. Men det är ändå rätt kul, han har ganska roliga saker på telefonen. Gammal musik - gamla minnen. Lite nostalgi.
Sen är jag ju ensam hemma nu när min mamma lämnat mig för varmare breddgrader (sthlm och köpenhamn) så idag hr jag ätit en riktig ensam/singel middag, nämligen en billys pan pizza. Och gott var det, för vem orkar göra en hel pizza själv, till sig själv för att äta själv. Inte jag då iaf. Sen är det mest jobbigt att sova i ett tomt hus, till exempel så försov jag mig imorse. Vaknade när jag skulle börja, stort grattis.

Jag borde tömma min kamera på en massa bilder, men jag orkar inte. Och tömma mitt lilla minneskort på bilder från min telefon också. Men samtidigt orkar jag inte. För det är inte så att det är roliga och intressanta bilder.

Och nu la spotify ner också.. kul liv.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0