Shining through.

Jag tänkte att jag skulle berätta nått kul. Men sen kom jag inte på nått kul att berätta.
Jag måste komma på nått kul att blogga om, eftersom mina dagar mest består av skola och andra oviktiga saker. Så blir det ganska lätt att jag inte gör nått alls. Eller kommer på nått roligare att skriva om än att JAG LÄNGTAR.
Men jag funderade på om man kanske skulle ha kameran i ficka hela tiden och sedan bara publicera en massa bilder på en massa random saker. När jag satt i duschen tänkte jag; kanske en dagens outfit? Men sen kom jag på att det inte alls skulle vara underhållande. Inte alls. Eftersom allt är ungefär samma. Så, förslag uppskattas.

Nu sitter jag för mig själv i ett mörkt rum och lyssnar på Melissa Horn, pratar med Patrik och Telli. Men Patrik har slutat svara och Terri pratar om kaffe. Så nu vet jag inte vad jag ska svara.. Men under den tiden har jag hunnit tänka ut vad jag ska ha på mig imorn. Och det kan vara bra.

Nä, nu vart det här ganska tråkigt.
Jag längtar efter min pappa och min familj.

Kommentarer
Postat av: joss

kan du inte lägga ut en bild på hur du ser ut varje dag då du vaknar ;D det hade jag uppskattat fett hårt ;D

2009-04-08 @ 08:48:44

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0