Philosophy.

Idag är en sådan här dag då jag bara suttit och kikat på lägenheten och alla bilder varv efter varv och lyssnat på Lady och What I Want och bara suttit och längtat tills vi åker. Och börjat fundera på att vi kanske borde boka hembiljetter så vi faktiskt tar oss hem till Sverige igen, så bruna och fina som vi kommer vara! Men nog om Turkiet, ni är säkert ändå svinless på att höra om  våran resa.

Men iallafall, jag kan berätta om vad jag gjorde igår istället. Jo, det var såhär att jag for in till stan, Jag, Thomas och Heggo köpte milkshakes och gick ner till KH där André, Tobbe, Sabina och Rebecca satt och väntade på oss. Så satt vi bara där och njöt och snackade skit. Så underbart skönt. Sen så for jag och fixade en massa med min mor. Och senare vi 7 så for jag till Thomas där jag, han, André, Heggo och Sandra satt och drack öl och rökte vattenpipa. Mycket mysigt. Sen så for jag och sa grattis till Johan och sedan for jag, Sabina och Tahiya for in till stan och sedan så for jag hem och slocknade direkt.

Och idag är en vanlig hederlig söndag och jag ska fara till Anja och plugga in det sista av matten och även spela in lite granna av min radioteater. Och sen bara ta det lugnt och skönt.

Kommentarer
Postat av: emelie

nice ser att ni också ska åka, vem ska du med och när? :) ja vi åker först i augusti och till alanya ;)

2009-04-27 @ 18:40:13
Postat av: emelie

nice ser att ni också ska åka, vem ska du med och när? :) ja vi åker först i augusti och till alanya ;)

2009-04-27 @ 18:40:16
Postat av: emelie

nice ser att ni också ska åka, vem ska du med och när? :) ja vi åker först i augusti och till alanya ;)

2009-04-27 @ 18:40:18
Postat av: emelie

ojdå det råka bli tre ;p

2009-04-27 @ 18:41:46

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0