Överträdelse.

Idag är en ytterst seg dag. Vaknade och såg ut som hej kom och hjälp mig. Och då kanske jag ska följt joss tips att lägga upp en bild på mig varje dag när jag vaknar så alla får sig ett gott skratt på morgonen, eftersom jag oftast ser hysteriskt rolig ut på morgonen. Kolsvart runt ögonen och allt mitt hår som en boll på huvudet. Så kanske får göra det någon gång!

Men nu sitter jag iallafall på NSD, har knåpat ihop en kort artikel om polisen och varit irriterad på min grupp. Och nu väntar jag bara på bättre tider (lunch) och sedan idag ska jag på modellmöte också, ska bli spännande! Men nu ska jag låtsas att jag gör nått viktigt. Ändå fast jag är klar med det jag ska göra.

;);)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0