draw your sword.

Hej,
alltid bäst att börja med ett hej
så alla verkligen förstår att det är nu det börjar.

Idag var som vilken onsdag som helst, jag skolkade idrotten (hade inte pluggat till provet) hade sedan matte (lyssnade inte på genomgången) och sedan arl (pratade med mina damer om sex istället).
Så allt var som precis som onsdagar brukar vara.
Sen hade jag nått avvikande, nämligen gångträning. Det var trevligt, jag var en av dom enda som faktiskt inte hade svinhögklackat. Kände mig som en säl när jag klampade omkring i conversen..

Sen så gjorde jag stan, sa hej till min man och andra män. Sen for jag hem åt en underbar singelmiddag nämligen färdig risgrynsgröt! Sen for jag in till stan, närmare bestämt klockan HALV SJU. För att se min kära Sanna gå hårvisning. Men när jag kommer fram, så visar det sig att det är MINGLET som börjar halv 7 och visningem halv 8! Så jag satt och surade, ringde och väckte Signe som fick komma och göra mig sällskap. Vi tog ett glas av det alkoholfria altenativet.
Men sen började KURSEN, ja detta var alltså en KVÄLLSKURS för hårklippning. Så där satt jag och Signe som några fån och lärde oss hur man klipper snyggast med saxen rakt mot det fina på kammen..
Men Sanna vart fin, det var huvudsaken. Och RÖDHÅRIG. (ja, det gick att få det rödare)

Men nu när min mor är borta så ska jag passa på att sova tidigt (ja, mamma jag skyller på att det är du som håller mig vaken). Film, vatten och täcken. Mysigt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0