Cobrastyle.

Idag var det skola igen, och ja. vad ska man säga om det mer än att det inte riktigt kanske är min grej det där med skola alltså. Men jag kämpade mig igenom matten, som inte gick så bra trots att Anja hjälpt så mycket. Men ändå, det gick. Sen så slöade vi oss igenom mum lektionen med att snacka skit och bara njuta. Men sen så satt jag med kanske en halvtimma på engelskan, och sen sprang jag iväg till Carina. Fick massage och nya naglar, så nu känner jag mig snygg om händerna igen! Underbart. Nu ska jag bara ta och införskaffa lite ringar, hur det nu ska ske..
Men iallafall, ikväll har jag försökt skriva psykologiarbetet, kom en bra bit och det var ju lyckat. Sen så har jag plockat fram alla kläder som jag ska imorgon på alla små fotograferingar jag ska ställa upp på!

Men för att helt byta tråd så hatar jag när folk ringer och man inte vet vem det är och deras nummer inte finns på hitta eller eniro så får man sitta här och chansa att ja, det kanske var han eller hon. Bara stört irriterande. Så, jag hoppas att alla mina vänner och bekanta tar och skriver in sina nummer på hitta.se så jag slipper sitta och fundera!

Och förövrig onödig information, så har jag börjat lyssna på robyn. Eller ja, två tre låtar med henne. Och jag har alltid förut hatat henne, men nu sitter jag här så glatt och sjunger med. Jag tror jag är sjuk. Men nu ska jag ta och sova medans katten är tyst och så jag ser pigg ut imorgon! Sov sött små snäckor! ;-*



(You looked happy and that's great)
(I just miss you, that's all)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0