Are you still alive?

Nu sitter jag här igen, uppkrupen i min stora svarta stol. Tvn på mute och musiken på hög volym.
Högtalarna är fyllda underbar fantastisk aldelens perfekt musik. Nostalgi, ren nostalgi.
Kärlek, känslan och vänskap. Allt finns här inne i mitt rum nu. Alla människor som det påminner om. Alla människor som klivit in i mitt hjärta och lämnat stora foravtryck.
Men här sitter jag aldelens ensam och sjunger med, för vartenda ord kan jag. Varenda mening, varenda ton. Och det är så fantastiskt underbart, helt perfekt. Nu känner jag mig riktigt glad, helt fantastiskt glad.


Och för er som missat detta, så har jag ju gift mig!
"Rebecca Olofsson är gift med André Olofsson. "
Och han fyller ju faktiskt år idag också, och Markus fyllde ju år i lördags och Josse fyller ju år imorgon. Grattis allihopa.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0