Accidents.

Idag så stannade jag hemma (igen). För att förhoppningsvis sluta hosta till imorgon och kanske kunna prata lite bättre. Eftersom jag låter som en kråka och hostar konstant. Jag håller verkligen på att bli tokig, jag tror jag ätit 57 halstabletter och druckit typ 2 liter juice.
Men just nu har jag så tråkigt så jag håller på att dö, plus att jag är så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna men jag vill inte sova, för då sover jag så länge plus att jag inte kan sova ikväll då. Och då är jag trött som ett as resten av veckan.
Men man kanske ska se en film eller nått.. Det kanske är nog ansträngande. Fast jag är så sugen på cola så jag skulle kunna mörda någon om dom gick förbi med en och en halv liter.

Men nu ska jag sluta lyssna på musik och istället ta och göra nått oansträngande. För gör jag nått för ansträngande så hostar jag snart upp mina lungor! Underbart.
Just det, eftersom nelly.com slarvade bort min beställning så jag inte får mina shorts. Så fick jag ett mail om att jag fått 125 kronor av dom (det var var shortsen kostade). Yes tänkte jag, nu beställer jag nått. Men fanns det nått vettigt där få för under 400 kr. Nej, jag hittade verkligen INGETING. Suck.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0