You are the reason why I despise the world.

Godagens.
Idag tänkte jag inte berätta så himmla mycket spännande om vad som hänt eller inte hänt. Jag har hoppat runt på mina kryckor och alla har stirrat på mig som om jag vore dum. Men min tå gör faktiskt ont! Och jag kan inte går speciellt fort heller för kryckorna skär in i händerna. Och nu har jag två stora blåmärken i handflatorna av kryckhelveterna. Men förövrigt går det rätt bra. Kanske bara behöver en krycka imogon, eller tvinga mig själv att inte ha någon alls! Jag vet inte.

Men annars så kan jag inte sluta lyssna på Don't Cry. Underbar låt, blir som varm i hjärtat varje gång jag hör den.
Jag är jättesugen på att åka till Göteborg eller Stockholm på höstlovet, möjligtvis Götet till far min. Men jag är inte riktigt så pepp på att åka själv. Vill som shoppa och liknande, och det kan man inte göra själv! Men vi ser ju hur det blir med den saken :)

Och nu har jag vart trevlig mot dig för sista gången egoistiska idiot.



Följ min blogg med bloggkoll

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0