What have you done now?

Ja, nu har jag försökt göra om bloggen. Misslyckat om jag får säga det själv. Men ska göra ett nytt försök kanske imorgon när jag är lite piggare.
Nu har jag iallafall skrivit klart livskunskapen som ska lämnas in imorgon. Heja mig som börjar med den 10 på kvällen. Men jag tror ändå slutresultatet blev helt okej. Får väl hoppas. Nu är det bara kvar att komma på en outfit till morgondagen och sen tvätta bort smink och liknande och sedan gå till sängs. Längtar redan.. Även fast jag inte kommer kunna sova (somvanligt) men att bara få gosa ner sig låter mysigt!
Lämnade iallafall in telefonen idag, fick mig en fräsig samsung att njuta av undertiden och försöka luska fram alla nummer min telefon tagit bort under färden. Härligt..

Godnatt iallafall :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0