We are safe this way.

Jaha, jag som tyckte att jag skulle vara smart och sova ett tag efter skolan. Jag somnade 1 och vaknade till kl halv 5. Kul att kunna sova ikväll..
Imorse var jag iallafall hos tandläkaren, 3 nya hål och 2 nya tandläkartider. Men det blir bra. Jag är bara livrädd för tandläkare och borren. Det ilar alltid så mycket när man borrar. Mamma får följa med och hålla handen eller så kanske jag ska växa upp och klara det själv.. Äh, det ser vi då. Men iallafall efter det så sprang jag in på dom sista minutrarna av mdk'n och sen hade vi idrott. Och tro det eller ej, jag hoppade inte av. Och det brukar jag allti göra. Nog för att benhinnorna nu är som svullna och värker. Men det får vara. Det var så skönt att träna. Blir nog att inhandla ett träningskort på inpuls och tvinga Jonna att träna med mig för hon hade också kort där! Blir perfekt, så kan man börja förbereda sig för beach -09 som Jossan sa idag på idrotten.

Nä, nu ska jag göra det sista innan mamma kommer hem. Skriver nog något sen! Just det, jag råkade som ta med skolans kamera hem. Det hade varit rätt roligt att använda den. Synd bara på det dära med att jag inte har någon minnskortsläsare.
Och just det om allting blir som min mamma säger nu så blir det Spanien över jul! Bara jag och mammsen, mysigt! ♥

Kommentarer
Postat av: Signe

jag var ännu smartare än du och sov från 1 till 6 när jag kom hem:O

2008-09-10 @ 20:47:59
URL: http://signen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0