Was she worth it?

Gårdagen var great! Vi for till Elin och där satt vi och åt pizza och sen så satt vi mest och spelade sanning och konsekvens kortleken och andra små roliga spel. Vi pratade om tusen miljoner olika saker och diskuterade resten. Det var iallafall jätte mysigt och jätte roligt. Förhoppningsvis får jag lite bilder sen :)
Iallafall så åkte vi tillbaka till Luleå där vid 1 kanske. Mycket mysig kväll, som vi måste göra om flickor!

Idag är bara en såndära jobbig dag, vi ska ha familjemiddag. Vilket innebär städa, fixa, laga och vara snäll. Och jag har så ont i min fot sen någon stampade på den igår så jag tror min lilltå är bruten! ajaj.

Nu ska jag fixa maaaaat :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0