Toata lumea cu mine.

Gårdagen bjöd på mycket mys. Massa choklad, cola, bullar och choklabollar. En gråtfilm och en lång promenad. Pratade även med våra vänner från turkiet. Saknade dom lite och höll på att gråta en skvätt. Och sen somnade vi väl sådär på kvällen någon gång. Jag i stora rummet och dom i Camillas rum. Men jag skrev lite på livskunskapen duktig som jag är!
Imorse vaknade jag sådär vid halv 11. Ville dö av mensvärken. Och låg och lyssnade på Adam pojke1 som desperat försökte ta sig förbi barngrinden. Men lyckades inte. Och därför lekte med ALLA leksaker som hade en ljudeffekt. Men jag lyckade somna om till typ halv 12. Sen åt vi mummsig frukost och gjorde en ansiktsmask. Geggade på med avslappnande musik som bara var skrattretande. Sen gjorde vi oss iordning och tog bussen hem till Luleå.

Ikväll ska jag vara med Sabina och co. Det ska bli trevligt! Jag säger bara;
sa facem baïram
ca la amsterdam!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0