Tjingtjong.

Igår pluggade jag matte så geniknölarna rykte! Jag är ikapp. Och bestämt att jag ska bo där nästan en gång i veckan. Bara för att hålla mig ikapp i matten och nk;n! Då får alla som sitter på råne bussen mer att fundera över än att jag åker en gång då och då! HAHA! :D

Idag så var ag tvungen att vakna före fan. Och åkte, hör och häpna husbil till skolan. Eller ja, jag ville inte hoppa av framför skolan. Så jag hoppade av vid Camilla och gick med henne. Mysigt!
Sen tog vi utrustning och hajkade oss till Örnässkolan och intervjuvade folk till mdk;n. Fick en del roliga men mystiska svar, men vårat radioprogram kommer bli bra! Sen trallade vi tillbaka och hade NK. Gick ut på udden och letade mossa. Jag, Sara, John och Camilla grävde på där och lyckades ganska fint.
Sen for jag hem och sov.

Nu har jag och mamma ringt telia också, och av dom 8mbit vi betalar för till internetet så fick vi totalt in 0.3 i datorn. Heja. Men nu skulle vi få ett nytt modem. Plus att Kimpan skulle hjälpa mig med datorn. Hoppas jag!

PLUS! Jag har lämnat foto idag, och ska börja på ljud imorgon! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0