Tisdag.

Idag kom jag inte på en snygg rubrik, så det blev enkelt.
Idag stannade jag också hemma från skolan, förkylningen smyger sig på och jag vilar innan den bryter ut helt så kanske jag inte blir jätte sjuk, smart tänkt! Hoppas jag iallafall. Jag sov till kanske 12 och åt sedan lunch med min mor. Sen sov jag ett tag till, men det säger vi inte till någon! Men sen vettni, då såg jag lite gossip girl första och andra avsnittet i säsong 2. Sen ringde mor min och vi for och hämtade min telefon! Äntligen. Och sen så fick vi veta att imorgon kommer vårat nya modem så vi ska få snabbare internet! Underbart. Men nu har för mycket gått bra så nu går väl något sönder snart, vi bara väntar.

Och jag måste erkänna, jag föll för trycket och har nu tankat lite Coldplay. Mitt första album med dom, grattis. Måste ju se om dom är så bra som alla säger!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0