Tell me that it's real.

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga idag heller. Jag känner mig inte speciellt uppåt, så det blir väl inget hejdundrande positivt inlägg som får alla dom 3 som läser det att le. Nejdå. Jag känner mig lite nedstämd. Men jag kan heller inte säga vad det beror på. Jag är sådär allmänt vad killar skulle kalla pmsig. Jag börjar grina av ingenting. Jag läste ett gulligt medelande på facebook. Jag började grina - det stod bara ordet "newer". Jag skulle ladda upp en bild på bdb och hela datorn låste sig och vart svart. Jag började grina - trots att det var över på 3 sek. Jag såg på Oth och en sorlig sak hände, gissa vem som satt med en pöl av tårar i knät - jag! Och snart ska jag se gossip girl. Bara ingen bråkar, för då lär jag sitta där och gråta ögonen ur mig. Och imorgon måste jag gå till skolan, hoppas jag inte är på samma humör då, så jag sitter och lipar för det är äcklig mat eller för att jag fryser eller inte kan någonting. Pyttsan.
Det är nog ändå inga killar som läser min blogg sådär så jag vill bara säga att jag längtar tills jag får mens så jag slipper ha den hära sammlade 2 månaders mensvärken plus magsjukeontet.. Bara sådär så ni kan lida med mig.



fel stad.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0