Sing for me.

Godmorgon huvudvärk, förkylning, mensvärk och ledvärk. Helt underbar morgon.
Igår hade jag iallafall jätte trevligt. Åt en inte så spännande men god middag hos Sabina, bestående av kletigt ris vi kokade och köttfärs hennes pappa hade stekt. Och sen efter jag, Andre och Fagge hade suttit och kollat på när systrarna Isberg virrat runt i ca. 1 timma för att hitta kläder så for vi till varvet. Där Linnea och Jenny och en massa andra härliga bruda var. Och där var vi resten av kvällen. Mycket trevligt må jag säga!

Idag ska jag kurera mina sjukor ett tag och sen ska jag och amma fara in och lämna in min telefon som gick sönder i fredags på skolan. Nu går den inte att starta längre. Kul på en telefon jag inte ens haft ett halvår. Så nu har jag en telefon det inte ens går att smsa med..

Just det, nu SKA jag spara pengar. För jag SKA bort härifrån.
Jag tror jag blev för kär i Turkiet nu i augusti. Nog för att jag alltid älskat Alanya. Men inte lika mycket som nu. Jag saknar det, dom och allt. Jag måste verkligen försöka ta mig ner så snart som möjligt. Eller iallafall i Maj.. Länge :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0