Sing for me my dear.

Jag borde väl egentligen inte skriva blogg. Är trött och aldelens sådär butter. Kvällen har vart rolig, men dagen i sin allmänhet jobbig. Jag är fortfarande sjukt hängig av min sjuka och täppt i hela huvudet.
Och när jag känner mig så här butter så kan jag berätta om när jag blir så arg på människor. Sådana där människor som bara är trevlig när dom själva tycker att det ska passa sig. När dom tycker att man ska hälsa då ska det hälsas och hälsar man en annan gång, ja då är man ju helt jävla bombad. Jag blir så arg när det ska vara okej att vara dryg och otrevlig en sekund, men nästa sekund så är det "hejhej, hur måååår du stumpan?". Just det, det ska ju vara rätt passande sällskap också, pyttsan. Antingen så är det, eller så är det inte. Passar det eller så passar det inte.

Aja, idag har skolan gått sådära ultra-sakta. Jobbiga lektioner och dumhuvuden till lärare. Speciellt Marie, hoppas rulltkärringen ramlar av pinn snart. Sen åkte jag och handlade med mor min, som äntligen hade köpt den sista delen jag behövde till att få vårat internet perfekt, en trådlös router. Så nu kan jag till och med sitta i köket och surfa, tufft! Och jag kan till och med sitta i min egen säng! Men iallafall, sen åt jag och sen kom Sabina. Och sen har vi härjat runt med en massa härliga människor på olika platser. Träffade Johan, Jonas, Sebbe och Lasse och resten av Brändöfolket, det var trevligt längesen sist. Träffade också tusen andra människor. Och jag kan verkligen inte vänta tills jag själv fyller 18!

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen och äta lite b&j och vila upp mig inför resten av helgen.
Mys i boden och familjemiddag. Det blir göttans  :)

Kommentarer
Postat av: linnea

håller med dig riktigt mycket, helt otroligt hur vissa beter sig...

2008-09-27 @ 15:41:20
URL: http://linneaajs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0