She wants it.

Oj, vad sent klockan han bli!
Men jag har iallafall suttit ett tag och ordnat till min design eftersom jag aldrig blir riktigt nöjd. Men nu har jag iallafall fått till något. Håller mig väl nöjd i några dagar. Men det jag stör mig på är ramen runt bilden, jag får verkligen inte bort den.. Och sen är det några små vita prickar och att kommentarerna blev svarta. Men annars blev jag i största allmänhet nöjd! Ska försöka att inte ändra.. På ett tag! :D

Får väl bara göra nya headrar då och då.
Men nä, dax att göra sig klar för sägen och skola imorgon. Nog för att jag bara ska på 1 lektion men ändock. Skippar idrotten, vill fan inte bli sjuk. Vill börja träna själv med mitt fräsiga gymkort istället! Så nattinatti :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0