Play, or stop!

Godmorgon söndagsmorgon.
Idag är en sådan där typisk söndag. Allting går sakta och man vill bara helst ligga i sängen. Men inte idag inte. Nejnej, nu ska jag sitta här och knåpa på livskunskapen som jag tycker är lite svårt formulera sig med en massa ord och få det att låta smart och vettigt och inte bara som en massa gnabb på papper. Men nu ska jag iallafall mejla in den. Smart som jag är. Sen vid 2 så kommer kusin Ludvig och hämtar mig och kör mig ut till Råneå eller ja Prästholm till min moster där jag ska plugga lite matte. Eftersom att jag ligger sådär 20 sidor efter. Heja mig. Men nu ska jag iallafall få komma igång med jobbandet.

Men nu måste jag fundera ut hur en bra vän ska vara. Hur det nu är.. Hejdå så länge :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0