Maby we just want to belive.

Idag har varit en såndära typisk skoldag. 5 timmars hål totalt, och tre lektioner. Känns otroligt bra med skola igen. Har verkligen saknat det.
Just nu har jag mest ångest över kläder, allt jag måste köpa, fixa och bestämma. Jag har ingen klädstil och heller inga snygga kläder. Men jag har olika klädersplagg som verkligen inte matchar den ena eller det andra. Jag skulle också vilja ha det modet att våga ha t ex. högklackat i skolan eller på stan och inte bry sig om hur folk tittar eller vad dom tänker. Inte för att jag varken vet vad dom tittar eller tänker på men ändå. Känns hatiskt.
Jag måste sammla självförtroende. Det får bli vinterns mål.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0